محصولات تولیدی کارخانه ظفر بناب آذربایجان شرقی

فروش و خریدآهن آلات ساختمانی ، قیمت تیرآهن ، قیمت میلگرد آجدار، قیمت قوطی پروفیل، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق روغنی، قیمت ورق ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی کارخانه ظفر بناب 

برای اطلاع از بها میلگرد ظفر بناب میتوانید در هر زمان ومکان و به صورت شبانه روزی به وب سایت آسرون رجوع نمایید .

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال 1386 در شهرک صنعتی سهند حیطه بناب استان آذربایجان شرقی واقع شده‌است . این مجتمع از سال 1386 با تجهیز تجهیزات زیربنایی در مورد ایجاد میلگرد سایزهای متفاوت بنا شد. میلگرد ظفر بناب یکی سبک ترین میلگردهای موجود در بازار میلگرد می باشد .



خرید و قیمت تولید ات  مجتمع ظفر بناب :

 

  • اشکال میلگردهای آجدار a3 و a2در سایزهای متفاوت
  • تیر آهن معمولی IPE ( سایز 14 ) که وزن آن 160 کیلوگرم است که به صورت میانگین سنگین وزن خیس از وزن تیرآهن اشتال میباشد .
  • ناودانی در سایزهای 80 تا 160 میلیمتر و از مدل UPE و UNP
  • نبشی های بال و پر هم اندازه در بعد ها 50*50 تا 70*70

 

این مجموعه دارنده گواهینامه ISO 14001 و ISO - OHAS - 18001 در سوی حفاظت از محیط زیست هست . مدیران و متخصص ها مجتمع فولاد ظفر بناب بعداز ارزیابی علمی بازار و نیاز مشتریان در زمینی به مساحت 150 متر مربع مبادرت به احداث فاز سوم خط ایجاد تیرآهن , نبشی و ناودانی با گنجایش ایجاد اسمی 200 هزارتن در سال نمودند که در سال 96 به افتتاح و ساخت رسید .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/ناب-تبریز/18/view/

شناخت با استانداردهای تولیدات مجتمع فولاد ظفر بناب

در‌این کارگاه اشکال میلگرد , تیرآهن سایز ۱۲ تا ۲۷ میلیمتر , ناودانی در سایزهای ۸۰ تا ۱۶۰ میلیمتر و نبشی های بال و پر معادل در بعد ها ۵۰*۵۰ تا ۷۰*۷۰ تهیه و تنظیم و ساخت می‌شود .

این واحد تولیدی در سایه همت شبانه روزی کارمندان و مدیران ایده پرداز خویش توانسته است دربین سالیان ۱۳۹۳ و سال ۱۳۹۵ غالب به اخذ تیتر واحد مثال صنعتی استان آذربایجان شرقی گردد .

گواهینامه ی استاندارد دریافت شده به وسیله این مجتمع ISO14001 و ISO - OHAS _ 18001 در سوی حفاظت از محیط زیست هست .

خط ساخت تیرآهن این مجتمع اشکال تیرآهن INP و IPE را تهیه و تنظیم و ایجاد می کند . گونه های ناودانی های مجتمع ظفر بناب از مدل UNP و UPE میباشد .

 

خط ساخت تیرآهن این مجتمع بر پایه ی و مبنای IPE پر و بال پهن موازی نصفه سبک تاسیس شده و استانداردهای ۷ - ۱ - ۱۶۳۴۸ و ۲ - ۱ - ۱۷۹۱ در مجموعه تیرآهن‌ها رعایت میشود . این قابلیت و امکان در دو دسته ناودانی در دو مقام سبک و سنگین وزن متفاوتی می‌باشد .

 

اشکال میلگرد آجدار مجتمع فولاد ظفر بناب

خط تولید ظفر , میلگرد آجدار در سایزهای ۸ تا ۱۴ میلیمتررا ایجاد می‌نماید و تولیدها خط ساخت نوین گستر مشتمل بر میلگرد آجدار در سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر می‌باشد . یکی از  محصولاتی که در سایت آسرون عرضه می شود، قوطی و پروفیل مصباح می باشد. 

انواع میلگرد آجدار ظفربناب دربرگیرنده A2 و A3 و کلیه در زمان ۱۲ متر ایجاد میگردند .

میلگرد های آجدار مدل A2 این کارگاه دارنده تنش سرازیر ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی مترمربع بوده و آج های آن به صورت موازی و فنری صورت است .

میلگرد آجدار گونه A3 داری فشار سرازیر ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی مربع و فشار گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است .
این دسته میلگرد برای پروژه های ساختمانی مطلوب است . آج های این جور میلگرد بشکل جناغی هفت و هشت بوده و به دلیل کاهش انعطاف پذیری ان برای پروژه هایی که قابلیت و امکان تغییر و تحول در آن بنا موجود هست مطلوب نبوده و به همین علت برای عملیات جوشکاری مطلوب نمیباشد .

نامگذاری میلگرد A2 مبتنی بر آج ۳۴۰ و میلگرد A3 مبنی بر آج ۴۰۰ هست 

برای اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد و تیرآهن ظفر بناب چکار کنیم؟

 





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ismaeil sahab
ت : یک شنبه 18 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی