گونه های متعدد میلگرد برای استفاده در پروژه های ساختمانی

فروش و خریدآهن آلات ساختمانی ، قیمت تیرآهن ، قیمت میلگرد آجدار، قیمت قوطی پروفیل، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق روغنی، قیمت ورق ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میلگرد چه چیزی است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

Outokumpu stainless steel rebar | Good News from Finland

زمانی که شما در حالا مهیا سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی می باشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد به کارگیری می شود , البته میلگرد چیست؟

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-گستر-حداد/59/view/
دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام میدهد که آن را دوچندان اساسی می کند؟ آیا گونه های گوناگون میلگرد برای پروژه شما حقیقتا حساس هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه عمل می اندازیم .


میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

1/2
میلگرد نوار فولادی می‌باشد که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان به کار گیری می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای سلاح را تولید میکنید . که سبب ساز ارتقاء ایستادگی بتن می شود . استعمال از میلگرد پیرو ساختمان منجر می شود که بتن رخنه‌ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آریانا-پارس/56/view/
اگر چه تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در اختیار گرفتن مکان و میزان ترک ها امداد می نمایند . همینطور اقتدار ساختاری در پروژه را آماده می نماید .

 

چرا به کارگیری از میلگرد در پروژه اینجانب با اهمیت است؟

Galvanized Rebar - Reinforced Steel | Whitacre Engineering


میلگرد سبب می شود بتن یک‌سری جايگاه در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با به کار گیری از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است مهیا می نماید .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/نورد-گرم-سمنان/52/view/

در حالتی که میخواهید پروژه بتن خویش را اجرایی فرمایید , میلگرد پشتیبانی فراوان کارکشته تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و اکثری از تولیدات دیگر جان دار در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاری بالایی را در خویش ساخت می نماید .

 

گونه های متعدد میلگرد برای استفاده در پروژه های ساختمانی 

Rebar / Stock Length
طیف گسترده ای از گونه های میلگرد در بازار آهن الات جمهوری اسلامی ایران موجود است :
میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در بخش اعظم پروژه های بتنی استعمال می شود . چرا؟ چون هزینه کمتری داراست و استحکام بالایی را برای بنا مهیا می نماید .
پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با استعمال از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها تولید می شود تا بتن را تقویت نماید . تا ایستادگی کششی کار کشته خیس داشته باشیم .


از میلگردهای گالوانیزه در مواردی استعمال می شود که خوردگی بتن قادر است مشکلی تولید نماید . میلگرد گالوانیزه با استعمال از یک‌سری روند متفاوت روکش دار شده‌است . اینها میتواند دربرگیرنده آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را آماده می نمایند .
میلگردهای از محصول استیل در محیط های خورنده به کار گیری می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی‌توان به کار گرفت . میلگرد استیل رغبت دارااست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین بهانه , صرفا در صورت لزوم استعمال می شود .


میلگرد روکش شده با اپوکسی آیتم ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی حفظ نماید . در محیط هایی که آب یا این که تکان های مکانیکی ممکن است به پوشش حافظ زخم برساند , اپوکسی مورد ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی سبب تقویت ساختاری بتن شما می شود .
اشکال متمایز از میلگرد دردسترس است تا در سطح های متعدد توان استحکامی و کششی را مهیا نماید . این مورد ها و مورد ها به شما قابلیت میدهد به راحتی چاره مطلوب برای پروژه خویش گزینش نمائید .


میلگرد چیست؟ همانگونه که میبینید , این بخش دوچندان مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی وواقعی این است که , میلگرد مایحتاج خویش را از کجا آماده کنید؟ دکان آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدها میلگردی را در اختیار شما قرار میدهد .





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ismaeil sahab
ت : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی