قیمت میلگرد ظفر بناب به قیمت درب کارخانه است؟

فروش و خریدآهن آلات ساختمانی ، قیمت تیرآهن ، قیمت میلگرد آجدار، قیمت قوطی پروفیل، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق روغنی، قیمت ورق ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارخانه میلگرد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال 1386 شمسی با هدف تولید میلگرد در گریدهای A2 و A3 فعالیت خود را آغاز نمود. ظرفیت تولیدی فولاد ظفر بناب در فاز اول سالانه به 200 هزار تن در سال می رسد. با توجه به پیشرفت این سازمان در سال 1390 فاز دوم مجتمع فولاد بناب در زمینی به مساحت 150000 متر مربع با عنوان تجاری فولاد ظفر نوین گستر بناب به فعالیت خود ادامه داد. مجموعه تولیدی فولاد بناب سالانه 400 هزار تن انواع فولاد از جمله میلگرد تولید می کند، که سهم قابل توجهی از فولاد شمال غربی ایران را به خودش اختصاص داده است. مجتمع بناب تبریز توانست برای 600 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کند و 5000 هزار نفر را به طور غیر مستقیم مشغول کارکند. فاز سوم این مجموعه در سال 1395 احداث گردید و در سال 1396 به بهره برداری رسید. مجتمع فولاد ظفر بناب به عنوان واحد نمونه توسعه و تحقیق در استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

قیمت میلگرد ظفر بناب در بازار

کارخانه فولاد بناب دسترسی کاملی به شاهراه ترانزیتی منطقه شمال غربی کشور دارد، که به جاده های اطراف و نواحی مختلف از جمله گمرک های مرزی دسترسی دارد. این کارخانه همجوار با نیروگاه حرارتی سهند بناب می باشد، و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و دانش فنی روز دنیا توانست به اهداف خود برسد. این مجتمع با تلاش شبانه روزی در سه شیفت کاری به فعالیت خود ادامه می دهد تا بتواند نیاز روز بازار از جمله مشتریان خود را تامین کند. قیمت میلگرد ظفر بناب با توجه به سایز و وزن کالا تنظیم می شود، این شرکت سهم قابل توجهی از محصولات خود را به صادرات فولاد اختصاص داده است که به سایر کشورها ارسال می شود. بدون شک هر شرکت علامت تجاری مخصوص به خود را دارد. محصولاتی که در کارخانه فولاد آذربایجان شرقی تولید می شود روی بدنه آنها علامت ZN.CT حک شده است که نشان دهنده محصول شرکت ظفر بناب آذربایجان می باشد. در این کارخانه میلگردها در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 و در دو گرید A2 و A3 تولید می شوند.


میل گردهایی که در دو گرید A2 و A3 تولید می شوند هر کدام از یک دسته بندی با هندسه آج متمایز تولید می شود که از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. تفاوت شکل ظاهری گرید A2 و A3 در نوع ساختار و شکل آج آنها می باشد که با کمی دقت می توانید آنها را تشخیص دهید، در گرید A3 آج ها بصورت ضربدری هستند و اما در A2 به صورت منفرد هستند. حالت آج A2 بصورت موازی ولی در A3 بصورت هفت و هشت می باشد، در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

میلگرد گرید A2 جزو دسته نیمه سخت و به عنوان میل گرد آج ساده شناخته می شود و دارای تنش جاری 3000 کیلوگرم بر سانتی متر، به همراه مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. این محصول به عنوان میلگرد ترد با جنس بدنه نیمه خشک و نیمه نرم می باشد و برای عملیات ساختمانی بسیار مناسب است و عملیات جوشکاری بر روی آن امکان پذیر است. ( توصیه می شود که بر روی آن عملیات جوشکاری انجام نشود.)

میلگرد A3 جزو میلگرد سخت با آج پیچیده می باشد که به برای نگهداری بتن بسیار کاربردی می باشد که دارای تنش جاری 4000 کیلوگرم بر متر مربع می باشد و مقاومت کششی آن به 6000 کیلوگرم بر سانتی متر می رسد. در زمان گسیختگی تغییر شکل به 14% می رسد، جنس میلگرد A3 ظفر بناب ترد است و مناسب عملیات صنعتی و ساختمانی بوده و برای آهنگری و تغییر شکل با زاویه تند مناسب نیست. عملیات جوشکاری روی این محصول مجاز نیست.

آشنایی با کارخانه فولاد ظفربناب

فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ ظرفیت خود را به دویست هزار تن در سال رساند و بعد از توسعه و اجرای فاز دوم آن در سال ۱۳۹۰ با نام تجاری فولاد ظفر نوین گستر انجام شد که ظرفیت اسمی تولید آن بالغ بر سیصد هزار تن در سال میباشد. فولاد ظفر بناب با ۶۰۰ نفر نیروی کار به طور مستقیم و ۵ هزار نفر به طور غیر مستقیم، سالانه ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی ظرفیت تولید دارد که رعایت اصول استاندارد جهانی و ملی در تولید محصولات فولادی و همچنین دسترسی به شاهراه ترانزیتی منطقه و همجواری با نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید برق ۶۵۰ مگاواتی و دسترسی سریع به جاده های مشرف با نواحی مختلف ایران اسلامی و نزدیکی به گمرک های مرزی برتری نسبی را در عرصه صنعت کشور برای آن ایجاد کرده است. در سال ۱۳۹۵ فاز ۳ این مجتمع در زمینه تیرآهن ، نبشی ، ناودانی احداث و در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید ، این مجتمع در روز صنعت و معدن واحد نمونه تحقیق و توسعه استان آذربایجان شرقی گردید.

این شرکت با استقبال خرید ۸۰ درصد از محصول تیرآهن در بخش صادرات به سایر کشورها مواجه شده است. نحوه تشخیص میلگرد ظفر بناب علامت اختصاری (ZN.CT) حک شده بر روی میلگرد ها می باشد.

قیمت میلگرد بناب درب کارخانه

وزن میلگرد ظفر بناب بر اساس سایز آنها مشخص می شود، به طور استاندارد هر شاخه میلگرد 12 متر می باشد که فروش میلگرد ظفر بناب درب کارخانه با این متراژ بارگیری می شود. در ادامه به بررسی وزن هر کدام از آنها می پردازیم:

  • شاخه 12 متری میلگرد 8 دارای وزن 5 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 10 دارای وزن 7.5 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 12 دارای وزن 11 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 14 دارای وزن 15 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 16 دارای وزن 20 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 18 دارای وزن 25 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 20 دارای وزن 30 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 22 دارای وزن 37 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 25 دارای وزن 47 کیلوگرم می باشد.
  • شاخه 12 متری میلگرد 28 دارای وزن 58 کیلوگرم می باشد.

برای مشاهده و دریافت قیمت میلگرد ظفر بناب می توانید به وب سایت مراجعه کنید، در صورت هر گونه سوال قبل از خرید می توانید با کارشناسان فنی تماس بگیرید. تمام تلاش ما برا آن است که مشتریان خود را به بهترین حالت در مسیر درست خرید راهنمایی کنیم.

سوالات متداول

قیمت میلگرد ظفر بناب در سایت  بروز است؟

بله، قیمت تمامی محصولات روز است. شما می توانید قیمت میلگرد بناب امروز را در سایت  مشاهده کنید.

قیمت میلگرد ظفر بناب به قیمت درب کارخانه است؟

 بله، قیمت میلگرد ظفر بناب به صورت مستقیم از مجتمع فولاد ظفر بناب ارسال می گردد.

فروش میلگرد به صورت شاخه ای انجام می شود و یا بر اساس وزن است؟

فروش در هر دو حالت امکان پذیر است. با شماره های مندرج در سایت جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید.

چگونه می توانیم میلگرد ظفر بناب را سفارش دهیم؟

شما عزیزان می توانید از طریق سایت میلگرد بناب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. 





:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ismaeil sahab
ت : شنبه 19 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی